Facebook grej :)

Felicia Aigner:En underbar tjej som har bra humor du ska veta att jag älskardeej <3
Thom Melin:Pappas kusin,Känner inte honom så väl...
Matilda gulstad:En tjej som som spelar i f99..Känner henne inte så bra ;)
Josefine Lidström:En bra klasskamrat,Snäll tjej :)
Linnea Wallin:En fantastisk tjej som ställer upp för mig när jag är ledsen älskar dig gmn <3
Mattis Shibelelejsen:En tjej snäll,Träffat henne nga gånger.....
Eddie Skogslund:Snäll kille ,Kan inte beskriva elr rättare sagt jag kmr inte på ngt mer :/
SH:En av dom finaste personerna jag vet,En av mina bästa vänner oxå älskardeej gmn <3
Susanne Karlsson:Den bästa mamman man kan ha <3<3
Cornelia Ska Haffa:En cool tjej,Väldigt rolig tjej oxå O_o
Michaela Ek:En underbar tjej som är en väldigt bra målvakt <3
Anna Helander:En jättesnäll tjej som är skitsnabb på att springa <3<3
Ronja Brun:Snäll,Känenr henne inte så bra men aja..<3
Viktoria Le:Känner dig inte så bra men du verkar snäll
Hannah Fredborg:En underbar moster som ger kläder till mig när hon inte kan ha dom,Älskar dig Hannah <3
//Calzone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0